Rust zoeken op "Kleine camping 't Eikenbos" - Dag 8

10 juli 2021 - Heelweg, Nederland

Op het moment dat ik dit schrijf zitten we nog steeds buiten, het is nu 21:24 uur, witte wolken met blauwe lucht, Er hangt hier op de camping een andere lucht, koeienmest ;-). Wacht ik maak even een foto, het in de blog zetten van een foto gaat het makkelijkst via de reislogger app op je telefoon, hij komt dan automatisch in het blog erbij te staan.

Vandaag heb ik niet zoveel te vertellen, we hebben eigenlijk niet zoveel gedaan, vanmorgen rustig aan ontbeten en koffie gedronken met de in het oventje opgepiepte appelflap van gisteren.

Hierna heeft Petula een boodschappenlijstje gemaakt met de benodigdheden voor de komende dagen dus hop in de auto naar de Jumbo in Ulft. In Ulft moesten we een stuk omrijden omdat het dorp afgesloten was ivm kermis, lang leve de Corona!?

Om half 3 zaten we aan de lunch en werden we getrakteerd op een lekker muziekje van een live orkest dat een optreden gaf bij de Koffieboerderij even verderop. We dachten eerst dat het de Jostiband was. Ik ben op het fietsje even gaan kijken en het was een gemengd gezelschap van jong tot oud en zo te zien geen personen met een handicap. Ik vond de muziek wel leuk maar Petula vond het helemaal niks hoewel een paar uur is wel een beetje teveel van het goede.

's Avonds flappen gegeten uit het oventje en nog een ommetje gemaakt.

- Deerntje met een lamp veur de deure

• Oplossing van gisteren; Schreeuw jij de hele buurt al bij elkaar als je een klein spinnetje ziet? Dan ben jij een echte drietebuul. Don't worry, je bent niet de enige ;-).

1. Astrid Olree:
    10 juli 2021
    Benne wel mooie wolken!
  2. Theo Stolk:
    10 juli 2021
    Op de foto minder mooi dan in het eggie.
  3. Dagmar:
    11 juli 2021
    Heerlijk dat jullie nog lang buiten konden zitten!