Boodschappen doen en VW

22 juli 2019 - Telfs, Oostenrijk

Vandaag maar eens boodschappen doen, een mens moet toch eten niet.

Maar eerst naar de dichtsbijzijnde VW garage, deze zit in Telfs, 12 km bergafwaarts richting Innsbruck. Aldaar heeft mijn tolk het probleem aan de garagist kenbaar gemaakt aldus resulteerde in dat wij donderdag de auto konden brengen, dan zouden ze de patient doorlichten en concluderen wat het probleem is, vrijdag konden wij de auto dan weer ophalen alvoor er een afspraak gemaakt zou worden voor de week daarna waar de genezing van de patient zou geschieden.

Om dan die donderdag wel weer op de camping te komen konden wij een auto huren voor de somma van €35 per dag.

Dit moet dan maar.

In Google een supermarkt opgezocht, er zat een M-Preis op 270 meter zuidwest😊

Na de snelle rit hier naartoe hebben we inkopen gedaan voor de komende 2 dagen, 3 tassen vol......

Op de parkeerplaats toch maar weer eens op het knopje van de ventilatie gedrukt, dit deden we afgelopen dagen meerdere malen want je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ook nu geen, jawel ik voel een wind (nee, niet die uit een eerder blog) dit was echte wind, eerst een beetje zacht en toen na nog een keertje drukken een harde wind en deze werk ook koud na het starten van de motor. Heeft pa van boven dan toch wat ingestraald?

Tot de camping in een aangenaam koele en stille auto gereden, ik hoop dat het zo blijft maar heb toch maar een nieuwe ventilator besteld, deze arriveert vrijdag.

's middags op een wandel en fietskaart wat routes zitten bekijken, morgen gaan we de eerste fietsroute rijden, ben benieuwd.

Eten; spinazie met zalm en pasta.

Toetje; koffie met een deportatiewafel

Truste

1. Fred:
    22 juli 2019
    Nou maar hopen dat hij het blijft doen Theo en ik ben benieuwd naar je fiets routes
  2. Dagmar:
    22 juli 2019
    Lieverdjes! Mooie foto’s!
  3. Astrid Olree:
    23 juli 2019
    Fijn om te horen hopen dat de patiënt opknapt lekker genieten jullie xx
  4. Rene Sijmons:
    23 juli 2019